Laipni lūdzam!
Grozs
0 preču

PRECES IEGĀDE, PASŪTĪŠANA, APMAKSA UN SAŅEMŠANA

 

1.      Preces iegāde veikalā

1.1.            Mūsu veikals strādā ne tikai kā internetveikals, bet arī kā parasts veikals, kurā preci varat iegādāties ierodoties mūsu veikala telpās Rīgā, Lāčplēša ielā 31.

1.2.            Ierodoties mūsu veikala telpās, iepriekšēja preces pasūtīšana nav obligāta, jo visu internetveikalā redzamo preci var nopirkt uz vietas.

1.3.            Nepieciešamības gadījumā pārdevējs – konsultants palīdzēs Jums izvēlēties vajadzīgo/nepieciešamo preci un sniegs konsultāciju par ziepju izgatavošanu/liešanu mājas apstākļos.

1.4.            Apmaksa var tikt veikta skaidrā naudā vai ar bankas karti (izņemot American Express).

 

2.      Preces piegādes un saņemšanas iespējas

2.1.            Saņemšana veikala telpās.

-          Ja vēlaties, lai Jūsu pasūtītā prece tiktu sagatavota iepriekš, varat pasūtīt preci internetveikala saitē (skat. zemāk 3.punktu) un saņemt to veikala telpās. Apmaksu varat veikt uz vietas skaidrā naudā vai ar bankas karti, vai arī ar bankas pārskaitījumu atbilstoši informācijai, kas norādīta apmaksai nosūtītajā rēķinā.

2.2.            Piegāde ar OMNIVA pakomātu.

-          Jūsu pasūtīto preci mēs nosūtām 1 - 2 dienu laikā pēc bankas pārskaitījuma saņemšanas brīža (atbilstoši uz Jūsu e-pastu nosūtītajā rēķinā norādītajai summai) mūsu kontā. Parasti uz klienta izvēlēto OMNIVA pakomātu pasūtījums tik piegādāts nākamajā darbdienā pēc tā nosūtīšanas dienas. Piegādes cena 3,50 EUR, neatkarīgi no svara un apjoma. Preces pasūtījumiem virs 50,00 EUR piegāde ir bezmaksas. Preces piegādes maksa tiks iekļauta apmaksai nosūtītajā rēķinā.

 

 

2.4.            Piegāde ar Kurjeru.

-          Preces piegādes cena ir atkarīga no sūtījuma svara, attāluma un apdzīvotās vietas kategorijas. Preces piegādes cena tiek aprēķināta individuāli.

2.5.            Piegāde ārpus LATVIJAS.

-          Mēs nosūtām pasūtīto preci uz jebkuru valsti caur LATVIJAS PASTU. Uz Lietuvu un Igauniju ir iespējama preces piegāde ar OMNIVA pakomātu starpniecību (Post24). Preces piegādes cena tiek aprēķināta individuāli pēc norunas.

 

3.      Kā pasūtīt preci internetveikala saitē

3.1.            Sadaļā “Kategorija” izvēlaties Jums nepieciešamās preces sadaļu.

3.2.            Preces sadaļā izvēlaties Jums nepieciešamo preci (spiežot uz attēla vai nosaukuma) un spiediet “Ielikt grozā” (atrodas palabi no cenas).

3.3.            Parādīsies sadaļa “Grozs” ar Jūsu izvēlēto preci. Ailē “Daudzums” norādiet nepieciešamās preces skaitu vai turpiniet preces pasūtīšanu atbilstoši iepriekš norādītajam vai spiediet “Noformēt pasūtījumu”.

3.4.            Pārbaudīt pasūtītās preces sarakstu (t.sk. arī daudzumu) varat nospiežot “Grozs”.

3.5.            Nospiežot “Noformēt pasūtījumu” parādīsies sadaļa “Pasūtīt”, kurā nepieciešams norādīt pieprasīto informāciju tukšajos laukumiņos.

UZMANĪBU!

Rindiņā “Nosūtīšanas veida izvēle” pēc Jūsu izvēles (ņemot vērā 2.punktā norādīto) ierakstiet:

-          “Veikalā”, ja vēlaties preci saņemt veikala telpās;

-          “OMNIVA” un preces saņemšanai izvēlēto OMNIVA pakomātu (piemēram, “OMNIVA Jelgava, Vivo”);

-          “Kurjers”.

3.6.            Pēc informācijas norādes sadaļā “Pasūtīt” spiediet “Sūtīt”.

3.7.            Jūsu norādītajā e-pastā pienāks saraksts ar Jūsu pasūtīto preci.

3.8.            Pēc kāda laika uz Jūsu norādīto e-pastu tiks nosūtīts rēķins apmaksai.

UZMANĪBU!

Ja pasūtījums Jums vairs nav aktuāls, lūdzu par to informēt mūs, to paziņojot e-pastā vai pa telefonu, kas norādīti sadaļā “Kontakti”.

3.9.            Juridiskām personām lūgums nosūtīt precīzus rekvizītus uz jebkuru no sadaļā “Kontakti” norādīto e-pasta adresi.

3.10.        Pasūtījuma apmaksa ar pārskaitījumu tiek veikta uz rēķinā norādīto SIA “LIRO” kontu.

 

UZMANĪBU!

1.      Ja nosūtītā rēķina apmaksa netiek veikta 1 (vienas) nedēļas laikā pēc rēķina nosūtīšanas dienas, uz klienta norādīto telefona numuru tiek nosūtīts SMS īsziņa ar atgādinājumu. Ja pēc SMS īsziņas nosūtīšanas pasūtījuma apmaksa netiek veikta 2 (divu) nedēļu laikā, pasūtījums tiek anulēts. Par pasūtījuma apmaksas termiņa pagarinājumu ir iespējams vienoties, telefoniski vai nosūtot SMS īsziņu uz tel. 29553547, vai rakstot uz jebkuru no e-pastiem, kas norādīti sadaļā “Kontakti”.

 

2.      Norādot informāciju sadaļā “Pasūtīt”, lūdzu pārliecinieties par tās pareizību. Ja e-pasts tiks norādīts kļūdaini, Jūs nesaņemsiet pasūtītās preces sarakstu un mēs nevarēsim Jums nosūtīt rēķinu. Tikpat svarīgi ir korekti un pareizi norādīt Jūsu telefona numuru, pasta adresi un indeksu, jo telefona numurs ir ļoti svarīgs pasūtījuma piegādei ar OMNIVA pakomātu un kurjeru, kā arī saziņai nepieciešamības gadījumā, bet pasta adrese un indekss (piegādes adrese) ir ļoti svarīga pasūtījuma piegādei ar kurjeru, jo norādot šo informāciju kļūdaini, Jūs pasūtīju varat nesaņemt vai arī pastāv risks, ka to var saņems cita persona.

Powered by Goldbird.lv